Regulamin Sklepu Internetowego PartyTime
Obowiązuje od dnia 1 listopada 2025 r.
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego PartyTime dostępnego pod adresem www.e-partytime.pl
- Sklep internetowy PartyTime prowadzony jest przez E-PartyTime z siedzibą w Gdańsku, ul. Warszawska 121, 80-180 Gdańsk, NIP: [DO UZUPEŁNIENIA].
- Regulamin określa w szczególności:
- rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
- warunki zawierania umów sprzedaży
- zasady składania i przyjmowania reklamacji
- prawa i obowiązki Klientów oraz Sprzedawcy
- Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
§2 Definicje
- Sklep
- sklep internetowy PartyTime działający pod adresem www.partytime.pl
- Sprzedawca
- PartyTime Sp. z o.o.
- Klient
- osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupów w Sklepie
- Konsument
- osoba fizyczna dokonująca zakupu w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową
- Produkt
- dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, w tym produkty fizyczne oraz pakiety imprezowe
- Pakiet imprezowy
- kompleksowa usługa organizacji imprezy obejmująca wybrane komponenty (catering, rozrywka, dekoracje itp.)
- Umowa sprzedaży
- umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu
- Zamówienie
- oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży
§3 Usługi elektroniczne
- Sklep świadczy następujące usługi elektroniczne:
- umożliwienie złożenia Zamówienia w Sklepie
- prowadzenie konta Klienta
- Warunkiem świadczenia usług elektronicznych jest spełnienie przez system teleinformatyczny Klienta następujących minimalnych wymagań technicznych:
- przeglądarka internetowa z włączoną obsługą JavaScript i plików cookies
- połączenie z siecią Internet
- aktywne konto poczty elektronicznej
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz z poszanowaniem dóbr osobistych innych osób.
§4 Rejestracja i konto Klienta
- Rejestracja w Sklepie jest dobrowolna, ale niezbędna do korzystania z pełnej funkcjonalności Sklepu.
- Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych podczas rejestracji.
- Konto Klienta jest bezpłatne przez cały okres świadczenia usługi.
- Klient ma prawo w każdej chwili usunąć swoje konto poprzez wysłanie wiadomości na adres sklep@e-partytime.pl
- Klient zobowiązany jest do zachowania w poufności danych dostępowych do swojego konta.
§5 Składanie zamówień
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia
- dodać Produkt do koszyka
- wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji Zamówienia
- wybrać sposób dostawy i płatności
- zaakceptować Regulamin
- kliknąć przycisk "Zamawiam i płacę" lub "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty"
- Złożenie Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży z Sprzedawcą.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą jego przyjęcie.
- W przypadku Pakietów imprezowych:
- wymagane jest wskazanie daty imprezy (minimum 5 dni roboczych od dnia zamówienia)
- wymagana jest wpłata zaliczki w wysokości 30% wartości pakietu
- pozostała część płatności musi zostać uregulowana najpóźniej 3 dni przed datą imprezy
- w przypadku rezygnacji z Pakietu imprezowego po stronie Klienta, zaliczka nie podlega zwrotowi (art. 394 KC)
§6 Ceny i płatności
- Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają VAT).
- Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia.
- Cena nie zawiera kosztów dostawy, które są wyliczane indywidualnie i prezentowane przed finalizacją zamówienia.
- Dostępne formy płatności:
- przelew bankowy na konto Sprzedawcy
- Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedawcy.
§7 Dostawa
- Dostawa produktów fizycznych realizowana jest na terenie Polski.
- Dostępne formy dostawy określane są zgodnie z aktualnymi możliwościami przewoźników współpracujących ze Sprzedawcą.
- Koszty dostawy są wyświetlane w koszyku przed finalizacją zamówienia.
- Pakiety imprezowe realizowane są w miejscu wskazanym przez Klienta w formularzu zamówienia.
- Termin dostawy/realizacji liczony jest w dniach roboczych od momentu zaksięgowania płatności i ma charakter orientacyjny.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie powstałe z winy przewoźnika lub z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
§8 Prawo odstąpienia od umowy (dla Konsumentów)
- Konsument ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych.
- Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się:
- dla produktów fizycznych - od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta
- dla usług - od dnia zawarcia Umowy
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez:
- wysłanie oświadczenia na adres: kontakt@partytime.pl
- lub wysłanie pisma na adres: PartyTime Sp. z o.o., ul. Imprezowa 18, 00-001 Warszawa
- Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
- Zwrot płatności następuje w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
- Prawo odstąpienia NIE przysługuje w przypadku:
- Pakietów imprezowych - zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku usług związanych z wypoczynkiem, rozrywką i wydarzeniami realizowanymi w oznaczonym dniu lub okresie
- Produktów wykonanych na specjalne zamówienie Konsumenta
- Produktów ulegających szybkiemu zepsuciu (np. catering)
- Produktów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
§9 Reklamacje i rękojmia
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad fizycznych i prawnych (rękojmia).
- Reklamacje dotyczące produktów fizycznych rozpatrywane są w ramach uprawnień z tytułu rękojmi za wady zgodnie z Kodeksem Cywilnym.
- Reklamacje dotyczące Produktów można składać:
- e-mailem na adres: sklep@e-partytime.pl
- pisemnie na adres: E-PartyTime, ul. Warszawska 121, 80-180 Gdańsk
- przez formularz kontaktowy na stronie Sklepu
- Zaleca się podanie w reklamacji:
- danych kontaktowych
- numeru zamówienia
- opisu wady
- żądania Klienta (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy)
- dokumentacji fotograficznej (jeśli dotyczy)
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.
- W przypadku Pakietów imprezowych, reklamacje dotyczące jakości usług należy zgłosić niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni od daty imprezy.
§10 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest E-PartyTime, ul. Warszawska 121, 80-180 Gdańsk.
- Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z RODO (Rozporządzenie UE 2016/679) i obowiązującymi przepisami prawa.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu i na podstawie:
- realizacji zamówień - art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy)
- prowadzenia konta Klienta - art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy)
- obsługi reklamacji - art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny)
- prowadzenia księgowości i archiwizacji - art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny)
- Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
- przewoźnikom realizującym dostawy
- operatorom płatności (w przypadku płatności elektronicznych)
- dostawcom usług IT wspierających działalność Sklepu
- organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usuwania, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
§11 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni od publikacji na stronie Sklepu.
- Zmiana Regulaminu nie wpływa na prawa wynikające z umów zawartych przed datą wejścia w życie zmian. Do takich umów stosuje się Regulamin w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- Ustawy o prawach konsumenta
- Kodeksu Cywilnego
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych między Sprzedawcą a Klientem będącym Konsumentem może nastąpić przed:
- sądami polubownymi przy Inspekcji Handlowej
- rzecznikiem konsumentów
- sądami powszechnymi
Dane kontaktowe
E-PartyTime
ul. Warszawska 121
80-180 Gdańsk
E-mail: sklep@e-partytime.pl
Telefon: +48 530 170 100 (WhatsApp)
NIP: [DO UZUPEŁNIENIA]
Ostatnia aktualizacja: 1 listopada 2025 r.