PartyTime
Ładowanie...

Regulamin Sklepu Internetowego PartyTime

Obowiązuje od dnia 1 listopada 2025 r.

§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego PartyTime dostępnego pod adresem www.e-partytime.pl
  2. Sklep internetowy PartyTime prowadzony jest przez E-PartyTime z siedzibą w Gdańsku, ul. Warszawska 121, 80-180 Gdańsk, NIP: [DO UZUPEŁNIENIA].
  3. Regulamin określa w szczególności:
    • rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
    • warunki zawierania umów sprzedaży
    • zasady składania i przyjmowania reklamacji
    • prawa i obowiązki Klientów oraz Sprzedawcy
  4. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.

§2 Definicje

Sklep
sklep internetowy PartyTime działający pod adresem www.partytime.pl
Sprzedawca
PartyTime Sp. z o.o.
Klient
osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupów w Sklepie
Konsument
osoba fizyczna dokonująca zakupu w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową
Produkt
dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, w tym produkty fizyczne oraz pakiety imprezowe
Pakiet imprezowy
kompleksowa usługa organizacji imprezy obejmująca wybrane komponenty (catering, rozrywka, dekoracje itp.)
Umowa sprzedaży
umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu
Zamówienie
oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży

§3 Usługi elektroniczne

  1. Sklep świadczy następujące usługi elektroniczne:
    • umożliwienie złożenia Zamówienia w Sklepie
    • prowadzenie konta Klienta
  2. Warunkiem świadczenia usług elektronicznych jest spełnienie przez system teleinformatyczny Klienta następujących minimalnych wymagań technicznych:
    • przeglądarka internetowa z włączoną obsługą JavaScript i plików cookies
    • połączenie z siecią Internet
    • aktywne konto poczty elektronicznej
  3. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz z poszanowaniem dóbr osobistych innych osób.

§4 Rejestracja i konto Klienta

  1. Rejestracja w Sklepie jest dobrowolna, ale niezbędna do korzystania z pełnej funkcjonalności Sklepu.
  2. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych podczas rejestracji.
  3. Konto Klienta jest bezpłatne przez cały okres świadczenia usługi.
  4. Klient ma prawo w każdej chwili usunąć swoje konto poprzez wysłanie wiadomości na adres sklep@e-partytime.pl
  5. Klient zobowiązany jest do zachowania w poufności danych dostępowych do swojego konta.

§5 Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  2. W celu złożenia Zamówienia należy:
    • wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia
    • dodać Produkt do koszyka
    • wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji Zamówienia
    • wybrać sposób dostawy i płatności
    • zaakceptować Regulamin
    • kliknąć przycisk "Zamawiam i płacę" lub "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty"
  3. Złożenie Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży z Sprzedawcą.
  4. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą jego przyjęcie.
  5. W przypadku Pakietów imprezowych:
    • wymagane jest wskazanie daty imprezy (minimum 5 dni roboczych od dnia zamówienia)
    • wymagana jest wpłata zaliczki w wysokości 30% wartości pakietu
    • pozostała część płatności musi zostać uregulowana najpóźniej 3 dni przed datą imprezy
    • w przypadku rezygnacji z Pakietu imprezowego po stronie Klienta, zaliczka nie podlega zwrotowi (art. 394 KC)

§6 Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają VAT).
  2. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia.
  3. Cena nie zawiera kosztów dostawy, które są wyliczane indywidualnie i prezentowane przed finalizacją zamówienia.
  4. Dostępne formy płatności:
    • przelew bankowy na konto Sprzedawcy
  5. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedawcy.

§7 Dostawa

  1. Dostawa produktów fizycznych realizowana jest na terenie Polski.
  2. Dostępne formy dostawy określane są zgodnie z aktualnymi możliwościami przewoźników współpracujących ze Sprzedawcą.
  3. Koszty dostawy są wyświetlane w koszyku przed finalizacją zamówienia.
  4. Pakiety imprezowe realizowane są w miejscu wskazanym przez Klienta w formularzu zamówienia.
  5. Termin dostawy/realizacji liczony jest w dniach roboczych od momentu zaksięgowania płatności i ma charakter orientacyjny.
  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie powstałe z winy przewoźnika lub z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.

§8 Prawo odstąpienia od umowy (dla Konsumentów)

  1. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się:
    • dla produktów fizycznych - od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta
    • dla usług - od dnia zawarcia Umowy
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez:
    • wysłanie oświadczenia na adres: kontakt@partytime.pl
    • lub wysłanie pisma na adres: PartyTime Sp. z o.o., ul. Imprezowa 18, 00-001 Warszawa
  4. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
  5. Zwrot płatności następuje w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
  6. Prawo odstąpienia NIE przysługuje w przypadku:
    • Pakietów imprezowych - zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku usług związanych z wypoczynkiem, rozrywką i wydarzeniami realizowanymi w oznaczonym dniu lub okresie
    • Produktów wykonanych na specjalne zamówienie Konsumenta
    • Produktów ulegających szybkiemu zepsuciu (np. catering)
    • Produktów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami

§9 Reklamacje i rękojmia

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad fizycznych i prawnych (rękojmia).
  2. Reklamacje dotyczące produktów fizycznych rozpatrywane są w ramach uprawnień z tytułu rękojmi za wady zgodnie z Kodeksem Cywilnym.
  3. Reklamacje dotyczące Produktów można składać:
    • e-mailem na adres: sklep@e-partytime.pl
    • pisemnie na adres: E-PartyTime, ul. Warszawska 121, 80-180 Gdańsk
    • przez formularz kontaktowy na stronie Sklepu
  4. Zaleca się podanie w reklamacji:
    • danych kontaktowych
    • numeru zamówienia
    • opisu wady
    • żądania Klienta (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy)
    • dokumentacji fotograficznej (jeśli dotyczy)
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.
  6. W przypadku Pakietów imprezowych, reklamacje dotyczące jakości usług należy zgłosić niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni od daty imprezy.

§10 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest E-PartyTime, ul. Warszawska 121, 80-180 Gdańsk.
  2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z RODO (Rozporządzenie UE 2016/679) i obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Dane osobowe przetwarzane są w celu i na podstawie:
    • realizacji zamówień - art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy)
    • prowadzenia konta Klienta - art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy)
    • obsługi reklamacji - art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny)
    • prowadzenia księgowości i archiwizacji - art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny)
  4. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
    • przewoźnikom realizującym dostawy
    • operatorom płatności (w przypadku płatności elektronicznych)
    • dostawcom usług IT wspierających działalność Sklepu
    • organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa
  5. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usuwania, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  6. Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.

§11 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni od publikacji na stronie Sklepu.
  3. Zmiana Regulaminu nie wpływa na prawa wynikające z umów zawartych przed datą wejścia w życie zmian. Do takich umów stosuje się Regulamin w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    • Ustawy o prawach konsumenta
    • Kodeksu Cywilnego
    • Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
  5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych między Sprzedawcą a Klientem będącym Konsumentem może nastąpić przed:
    • sądami polubownymi przy Inspekcji Handlowej
    • rzecznikiem konsumentów
    • sądami powszechnymi

Dane kontaktowe

E-PartyTime

ul. Warszawska 121
80-180 Gdańsk

E-mail: sklep@e-partytime.pl
Telefon: +48 530 170 100 (WhatsApp)

NIP: [DO UZUPEŁNIENIA]

Ostatnia aktualizacja: 1 listopada 2025 r.